S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

Úvod » Treking a cross elektrokola » CRUSSIS Cross low 7.8-M (19) KROSOVÉ elektrokolo 28" (2023) 20 Ah


        

CRUSSIS Cross low 7.8-M (19) KROSOVÉ elektrokolo 28" (2023) 20 Ah

Na prodejně Akce doprava zdarma


Skladem

 

Dostupnost: skladem
Číslo produktu: 01 Cross low 7.8-M (19)
EAN kód: 8595640722297
běžná cena 57 990 Kč
naše cena bez DPH : 33 050 Kč
naše cena s DPH (21 %):
39 990 Kč

do košíku:
  ks  

TECHNICKÁ SPECIFIKACE

DOJEZD - až 170 km

BATERIE - SAMSUNG Li-Ion 36V / 720 Wh (20 Ah)

MOTOR - BAFANG MAX drive (M400), středový, 250W (max 500W), 80 Nm

OVLÁDÁNÍ - BAFANG LCD panel, 5 stupňů asistence, barevný displej

ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA - Integrovaná v motoru

SNÍMAČ ŠLAPÁNÍ - torzní

NABÍJEČKA - 4 A (součást výbavy)

PEDÁLY - WELLGO, alu s odrazkou

USB PORT - ano

ASISTENT CHŮZE - ano

RÁM - Alu 6061- velikost rámu 17"

VIDLICE - SUNTOUR NEX HLO DS 700c, zdvih 63 mm, uzamykatelná z vidlice,

RÁFKY - CRUSSIS 28", dvoustěnné, vložkované, 19mm

NÁBOJE - CRUSSIS disc, ložisko věneček, 32D

BRZDA PŘEDNÍ - SHIMANO BR-MT200, nebo SRAM Level, hydraulická, rotor 180 mm

BRZDA ZADNÍ - SHIMANO BR-MT200, nebo SRAM Level, hydraulická, rotor 160 mm

PLÁŠTĚ - SCHWALBE Energizer Active Plus 28 x 2,00

PRŮMĚR KOL - 28"

NOSNOST - 120 kg

ŘÍDÍTKA - CRUSSIS Al, 680 mm

PŘEDSTAVEC - CRUSSIS Al, 105mm, stavitelný

GRIPY - CRUSSIS, 100% silikon

HLAVOVÉ SLOŽENÍ - Semi 1 1/8

SEDLO - Selle ROYAL

SEDLOVÁ OBJÍMKA - CRUSSIS s RU Al, černá 34,9

SEDLOVKA - CRUSSIS se zámkem, 30,4 / 350 mm

POČET PŘEVODŮ - 1 x 9

PŘEHAZOVAČKA - SHIMANO Alivio RD-M3100-SGS, nebo SRAM X5, 9 rychlostí

ŘAZENÍ - SHIMANO Alivio SL-M3100, nebo SRAM X5, 9 rychlostí

ŘETĚZ - KMC X9

KAZETA / VÍCEKOLO - SHIMANO CS-HG200-9, nebo SRAM PG-920, 9 rychlostí

PŘEVODNÍK A KLIKY - BAFANG, 44 zubů, 170 mm

Motor

Motor

Elektromotor BAFANG Max Drive (M400)
o nominálním výkonu 250W (max 500W), skvěle balancuje mezi točivým momentem a spotřebou, která je pro e-bike vždy kritická. Při zachování nízké spotřeby nabízí opravdu vysoký točivý moment až 80 Nm. Elektromotor je vybaven torzním snímačem síly šlapání. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Zjednodušeně řečeno vše funguje tak, že čím větší výkon při jízdě (při šlapání do pedálů) vynaložíte, tím více vám motor pomůže.
LCD displej

LCD displej

BAFANG LCD displej -  barevný
Přehledný barevný LCD displej zobrazuje kromě základních informací týkajících se stavu baterie a aktuálně využívaného stupně asistence také další údaje týkající se jízdy (rychlost, ujetá vzdálenost aj.). Váš cyklocomputer tak můžete nechat doma, nebudete ho již potřebovat. Displej je dále vybaven USB konektorem umožňujícím dobíjení mobilních zařízení (telefon, navigace, osvětlení aj.). Dobíjet svá zařízení tak můžete i mimo civilizaci, což se zejména při delších výletech může hodit.
Vidlice

Vidlice

SUNTOUR NEX HLO DS 700c
Elektrokolo je vybaveno odpruženou vidlicí s pružinovým tlumením SUNTOUR NEX HLO DS 700c se zdvihem 63 mm, která je skvěle přizpůsobivá váze cyklisty. Stačí jednoduše upravit předpětí pružiny (otočením kolečka po směru hodinových ručiček zvyšujete předpětí a otočením proti směru hodinových ručiček ho snižujete) a e-bike plně adaptovat vaší váze a stylu jízdy. Dobře nastavená vidlice pak skvěle tlumí nárazy při jízdě v terénu, zatímco na rovném povrchu zbytečně „nepropružuje.“ Pružení je možné uzamknout pomocí uzavírání z korunky vidlice.
Baterie

Baterie

Baterie Samsung 720 Wh (20 Ah)
Srdcem elektrokola dodávajícím energii do systému je baterie s Li-Ion články Samsung 36V / 720 Wh (20 Ah). Baterie je schopna dovézt elektrokolo na jedno nabití až do vzdálenosti 170 km. Vždy však samozřejmě závisí na profilu trati a způsobu využití asistence.

NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

Nebyl zatím přidán žádný názor. Přidejte svůj názor nebo dotaz jako první.

YjBiYmY