S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie .
OK

Úvod » Horská elektrokola » CRUSSIS e-Guera 6.5 (14) Dívčí JUNIOR MTB 26" (2020) 14Ah


        

CRUSSIS e-Guera 6.5 (14) Dívčí JUNIOR MTB 26" (2020) 14Ah

NOVINKA ROKU 2020

U dodavatele na dotaz doprava zdarma


Skladem

 

Číslo produktu: 01.e-Guera 6.5 (14)
naše cena bez DPH : 33 050 Kč
naše cena s DPH (21 %):
39 990 Kč

do košíku:
  ks  

Varianty tohoto výrobku

Obrázek:
Číslo produktu / Název zboží:
Skladem:
Cena:
CRUSSIS e-Atland 6.5 (14) Chlapecké JUNIOR MTB 26" (2020) 14Ah
01.e-Atland 6.5 (14)
CRUSSIS e-Atland 6.5 (14) Chlapecké JUNIOR MTB 26" (2020) 14Ah
Skladem
naše cena 39 990 Kč

 

 

  • RÁM:  ALU 6061, VELIKOST RÁMU 14“
  • BATERIE:  LI-ION 36V, 504 Wh (14 Ah)
  • MOTOR:  BAFANG M400 (MAX DRIVE), 250W (MAX 500W) 80 Nm
  • DISPLEJ:  BAFANG LCD PANEL S USB, BAREVNÝ DISPLEJ
  • DOJEZD:  AŽ 120 KM
  • NOSNOST:  120 KG
  • VELIKOST KOL:  26“
  • POČET PŘEVODŮ:  1X9
  • VIDLICE:  SR SUNTOUR XCM HLO DS 26“, ZDVIH 100 MM
  • BRZDY:  TEKTRO HD-M286, HYDRAULICKÉ
  • RÁFKY:  CRUSSIS 26“, DVOJITÝ, VLOŽKOVANÝ, 32D
  • PLÁŠTĚ:  MAXXIS ARDENT 26 X 2,25
  • PŘEHAZOVAČKA:  SHIMANO DEORE RD-M592-SGS, 9 RYCHLOSTÍ
  • ŘADÍCÍ PÁČKA:  SHIMANO ALIVIO SL-M4000, 9 RYCHLOSTÍ
  • ŘETĚZ:  KMC X9
  • KAZETA:  SHIMANO CS-HG400-9, 11 - 36 ZUBŮ
  • KOMPONENTY:  CRUSSIS
  • ASISTENT CHŮZE:  ANO
  • SEDLO:  SELLE ROYAL

SUNTOUR XCM HLO DS 26"

Elektrokolo je vybaveno odpruženou vidlicí s pružinovým tlumením SUNTOUR XCM HLO DS 26" se zdvihem 100 mm, která je skvěle přizpůsobivá váze cyklisty. Stačí jednoduše upravit předpětí pružiny (otočením kolečka po směru hodinových ručiček zvyšujete předpětí a otočením proti směru hodinových ručiček ho snižujete) a e-bike plně adaptovat vaší váze a stylu jízdy. Dobře nastavená vidlice pak skvěle tlumí nárazy při jízdě v terénu, zatímco na rovném povrchu zbytečně „nepropružuje.“ Pružení je možné uzamknout pomocí uzavírání z korunky vidlice.

Baterie 504 Wh (14 Ah)

Srdcem elektrokola dodávajícím energii do systému je baterie s Li-Ion články 36V / 504 Wh (14 Ah). Baterie je plně integrována do rámu e-biku, což v kombinaci se středovým elektromotorem znamená jediné. Skvěle vyvážené, stabilní a lehce ovladatelné e-kolo, které navíc lahodí oku.

Baterie je schopna dovézt elektrokolo na jedno nabití až do vzdálenosti 120 km. Vždy však samozřejmě závisí na profilu trati a způsobu využití asistence.

Samozřejmostí je vybavení baterie BMS deskou (Battery Management System), která ji chrání před přehřátím, zkratem nebo přebitím. Baterii můžete nabíjet přímo na nosiči kola, nebo ji lze za účelem nabití vyjmout – nabít ji tak můžete doma pomocí přiložené nabíječky v jakékoliv standardní zásuvce.

Zcela vybitou baterii nabijete do plné kapacity za 7 hodin.

BAFANG Max Drive (M400) 80 Nm

Elektromotor BAFANG Max Drive (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W), skvěle balancuje mezi točivým momentem a spotřebou, která je pro e-bike vždy kritická. Při zachování nízké spotřeby nabízí opravdu vysoký točivý moment až 80 Nm.

Elektromotor je vybaven torzním snímačem síly šlapání. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Zjednodušeně řečeno vše funguje tak, že čím větší výkon při jízdě (při šlapání do pedálů) vynaložíte, tím více vám motor pomůže.

Použitím středového elektromotoru u většiny našich e-biků jsme docílili optimálního umístění těžiště přímo do středu kola. Elektrokola Crussis jsou tak skvěle ovladatelná a parádně drží stopu.

Přehledný barevný LCD displej zobrazuje kromě základních informací týkajících se stavu baterie a aktuálně využívaného stupně asistence také další údaje týkající se jízdy (rychlost, ujetá vzdálenost aj.). Váš cyklocomputer tak můžete nechat doma, nebudete ho již potřebovat.

Displej je dále vybaven USB konektorem umožňujícím dobíjení mobilních zařízení (telefon, navigace, osvětlení aj.). Dobíjet svá zařízení tak můžete i mimo civilizaci, což se zejména při delších výletech může hodit.

Elektromotor samotný (volba míry asistence) je pak ovládán prostřednictvím tlačítek (plus, mínus, on/off) umístěných na řídítkách vedle páky přední brzdy. Jednoduché, pohodlné, bezpečné – co více si přát?


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

Nebyl zatím přidán žádný názor. Přidejte svůj názor nebo dotaz jako první.

MTNmYTM5