Úvod » CRUSSIS 2021 » e-Atland 10.6 (18") Elektrokolo BOSCH MTB 27,5" (2021)13,4Ah
CRUSSIS E-ATLAND 10,6 je pánské horské elektrokolo, na hliníkovém rámu, které je určeno pro jízdu v terénu, ale bez problému zvládne i silnici nebo cyklostezku. Elektrokolo je vyráběno na kolech o velikosti 27,5“, které jsou v případě horských kol dnes již nezbytným standardem, a ve velikostech rámu 18“a 20" Kola jsou obuta do bikových plášťů MAXXIS ARDENT 27,5 X 2,40,
Pro desítkovou“ řadu byl zvolen špičkový elektromotor BOSCH Performance CX 4. gen o výkonu 250W, s kroutícím momentem 85 Nm. Této e-bikové špičce mezi elektromotory dodává energii baterie Bosch PowerTube 500 s kapacitou 482 Wh (13,4 Ah). Společně vás dovezou až do vzdálenosti 130 km – zde samozřejmě vždy záleží na profilu trati a způsobu využití asistence. Tu ovládáte pomocí panelu BOSCH Intuvia – displej zobrazuje stav baterie, zvolený stupeň asistence elektromotoru, rychlost a ujetou vzdálenost.
Řazení obstarává špičková dvanáctirychlostní sada SRAM Eagle SX 12s a jízdní komfort vám zpříjemní kotoučové hydraulické brzdy SHIMANO Deore BR-MT410, odpružená vidlice SR-Suntour XCR32-AIR RLR DS 27,5", uzamykatelná z řídítek, jak název napovídá je vybavena vzduchovým tlumením a disponuje zdvihem 100 mm.
E-kolo je dodáváno bez blatníků, osvětlení, stojánku aj. Ty však lze ke kolu bez problémů dokoupit a následně namontovat.
Elektromotor BOSCH Performance CX 4. gen. se středovým pohonem patří k absolutní špičce mezi tím, čím můžete e-bike vybavit. Skvělý výkon, spolehlivost, přesný a citlivý chod – prostě osvědčená kvalita německého zpracování. Elektromotor skvěle balancuje mezi točivým momentem a spotřebou, která je pro e-bike vždy kritická. Při zachování nízké spotřeby nabízí opravdu vysoký točivý moment až 85 Nm. V kombinaci s kvalitním elektrokolem dostáváte do rukou opravdu to nejlepší.
Elektromotor Performance CX 4. gen je určen pro horská elektrokola u kterých je očekáván sportovní výkon i v tom nejnáročnějším terénu, proto jsme jím vybavili „desítkovou“ a „jedenáctkvou“ řadu našich e-biků. Pro takto vybavená elektrokola tak není překážkou opravdu žádný terén.
Elektromotor je vybaven jak snímačem šlapání, tak i torzním snímačem síly šlapání. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Zjednodušeně řečeno vše funguje tak, že čím větší výkon při jízdě (při šlapání do pedálů) vynaložíte, tím více vám motor pomůže.
Použitím středového elektromotoru BOSCH Performace CX 4. gen u modelových řad 10.6 a 11.6 našich e-biků jsme docílili nejen zajištění precisního výkonu, ale také optimálního umístění těžiště přímo do středu našich elektrokol. Ta jsou tak skvěle ovladatelná a parádně drží stopu.
S našimi elektrokoly vybavenými středovými motory BOSCH se nemusíte bát opravdu žádného terénu! Je čas vyrazit.
Vzduchem tlumená vidlice SR-Suntour XCR32-AIR RLR DS 27,5" se zdvihem 100mm je skvěle přizpůsobivá váze cyklisty. Stačí jednoduše upravit tlak vzduchu ve vidlici a e-bike plně přizpůsobit vaší váze a stylu jízdy. Dobře nastavená vidlice pak skvěle tlumí nárazy při jízdě v terénu, zatímco na rovném povrchu zbytečně „nepropružuje.“
Uzamykání vidlice z řídítek je samozřejmostí.
Srdcem elektrokola dodávajícím energii do systému je baterie s Li-Ion články BOSCH 36V / 482 Wh (13,4 Ah). Baterie je plně integrována do rámu e-biku, což v kombinaci se středovým elektromotorem znamená jediné. Skvěle vyvážené, stabilní a lehce ovladatelné e-kolo, které navíc lahodí oku.
Baterie je schopna dovézt elektrokolo na jedno nabití až do vzdálenosti 130 km. Vždy však samozřejmě závisí na profilu trati a způsobu využití asistence.
Samozřejmostí je vybavení baterie BMS deskou (Battery Management System), která ji chrání před přehřátím, zkratem nebo přebitím. Baterii můžete nabíjet přímo na nosiči kola, nebo ji lze za účelem nabití vyjmout – nabít ji tak můžete doma pomocí přiložené nabíječky v jakékoliv standardní zásuvce.
Zcela vybitou baterii nabijete do plné kapacity za 3,5 hodiny.