S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie .
OK

Úvod » CRUSSIS 2021 » e-Atland 6.6 (14") Chlapecké JUNIOR MTB elektrokolo 26"(2021)14 Ah


        

e-Atland 6.6 (14") Chlapecké JUNIOR MTB elektrokolo 26"(2021)14 Ah

doprava zdarma


Skladem ne

 

Číslo produktu: 01.e-Atland 6.6 (14)
EAN kód: 8595640708239
naše cena bez DPH : 33 050 Kč
naše cena s DPH (21 %):
39 990 Kč

do košíku:
  ks  

 

CRUSSIS E-ATLAND 6,6 je chlapecké horské elektrokolo, které je určeno pro jízdu v terénu, ale bez problému zvládne i silnici nebo cyklostezku. Elektrokolo je vyráběno na kolech o velikosti 26“, které jsou v případě horských kol dnes již nezbytným standardem.  Kola jsou obuta do bikových plášťů MAXXIS ARDENT 26 X 2,25,

Geometrie hliníkového rámu zajišťuje skvělou stabilitu a ovladatelnost e-biku, k čemuž přispívá rovněž silná baterie s Li-Ion články Samsung 36V / 504 Wh (14 Ah). Ta je do rámu elektrokola plně integrová­na.

O dojezd a spolehlivost  se stará středový elektromotor BAFANG MAX drive (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W), s kroutícím momentem 80 Nm. Použití středového elektromotoru u tohoto modelu přispívá velkou měrou k ideálnímu vyvážení elektrokola – jde o moderní řešení používané u vyšších řad e-biků po celém světě.

Dojezd e-kola je 120 km – zde samozřejmě vždy záleží na profilu trati a způsobu využití asistence, která je v případě tohoto modelu pětistupňová. A jak vlastně asistenci ovládáte? Jako u většiny elektrokol prostřednictvím LCD displeje umístěného na řídítkách. Barevný displej zobrazuje stav baterie, zvolený stupeň asistence elektromotoru, rychlost a ujetou vzdálenost.

O řazení se stará 9 rychlostí přehazovačky Shimano Alivio a jízdní komfort vám zpříjemní kotoučové hydraulické brzdy Shimano BR-MT200, odpružená vidlice Suntour XCM HLO DS 26" je vybavena pružinovým tlumením a disponuje zdvihem 100 mm.

E-kolo je dodáváno bez blatníků, osvětlení, stojánku aj. Ty však lze ke kolu bez problémů dokoupit a následně namontovat. Naopak součástí vybavení je USB konektor pro dobíjení mobilních zařízení.

 

RÁM: Alu 6061- velikost rámu 14"
VIDLICE: SUNTOUR XCM HLO DS 26", zdvih 100 mm, uzamykatelná z vidlice
BATERIE: Li-Ion 504 Wh / 14 Ah
MOTOR: BAFANG MAX drive (M400), středový, 250W (max 500W), 80 Nm
UMÍSTĚNÍ MOTORU: Bafang - středový
OVLÁDÁNÍ: BAFANG LCD panel, 5 stupňů asistence, barevný displej
ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: Integrovaná v motoru
SNÍMAČ ŠLAPÁNÍ: torzní
NABÍJEČKA: 2 Ah (součást výbavy)
DOJEZD: až 120 km
PEDÁLY: WELLGO, alu s odrazkou
USB PORT: ano
ASISTENT CHŮZE: ano
POČET PŘEVODŮ: 1 x 9
PŘEHAZOVAČKA: SHIMANO Alivio RD-M3100-SGS, 9 rychlostí
ŘAZENÍ: SHIMANO Alivio SL-M3100, 9 rychlostí
ŘETĚZ: KMC X9
KAZETA / VÍCEKOLO: SHIMANO CS-HG200-9, 9 rychlostí, 11 - 36 zubů
PŘEVODNÍK A KLIKY: BAFANG, 38 zubů, 170 mm
PRŮMĚR KOLA: 26"
BRZDA PŘEDNÍ: SHIMANO BR-MT200, hydraulická, rotor 180 mm
BRZDA ZADNÍ: SHIMANO BR-MT200, hydraulická, rotor 160 mm
RÁFKY: CRUSSIS 26", dvoustěnné, vložkované, 25mm
NÁBOJE: CRUSSIS disc, ložisko věneček, 32D
PLÁŠTĚ: MAXXIS Ardent 26 x 2,25
NOSTNOST: 120 kg
ŘÍDÍTKA: CRUSSIS Al, 640 mm
PŘEDSTAVEC: CRUSSIS Al, 60 mm, pevný
GRIPY: CRUSSIS, 100% silikon
HLAVOVÉ SLOŽENÍ: Semi 1 1/8
SEDLO: Selle ROYAL
SEDLOVÁ OBJÍMKA: CRUSSIS s RU Al, černá 31,8
SEDLOVKA: CRUSSIS se zámkem, 27,2 / 350 mm

BAFANG Max Drive (M400) 80 Nm

Elektromotor BAFANG Max Drive (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W), skvěle balancuje mezi točivým momentem a spotřebou, která je pro e-bike vždy kritická. Při zachování nízké spotřeby nabízí opravdu vysoký točivý moment až 80 Nm.

Elektromotor je vybaven torzním snímačem síly šlapání. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Zjednodušeně řečeno vše funguje tak, že čím větší výkon při jízdě (při šlapání do pedálů) vynaložíte, tím více vám motor pomůže.

Použitím středového elektromotoru u většiny našich e-biků jsme docílili optimálního umístění těžiště přímo do středu kola. Elektrokola Crussis jsou tak skvěle ovladatelná a parádně drží stopu.

Přehledný barevný LCD displej zobrazuje kromě základních informací týkajících se stavu baterie a aktuálně využívaného stupně asistence také další údaje týkající se jízdy (rychlost, ujetá vzdálenost aj.). Váš cyklocomputer tak můžete nechat doma, nebudete ho již potřebovat.

Displej je dále vybaven USB konektorem umožňujícím dobíjení mobilních zařízení (telefon, navigace, osvětlení aj.). Dobíjet svá zařízení tak můžete i mimo civilizaci, což se zejména při delších výletech může hodit.

Elektromotor samotný (volba míry asistence) je pak ovládán prostřednictvím tlačítek (plus, mínus, on/off) umístěných na řídítkách vedle páky přední brzdy. Jednoduché, pohodlné, bezpečné – co více si přát?

SUNTOUR XCM HLO DS 26"

Elektrokolo je vybaveno odpruženou vidlicí s pružinovým tlumením SUNTOUR XCM HLO DS 26" se zdvihem 100 mm, která je skvěle přizpůsobivá váze cyklisty. Stačí jednoduše upravit předpětí pružiny (otočením kolečka po směru hodinových ručiček zvyšujete předpětí a otočením proti směru hodinových ručiček ho snižujete) a e-bike plně adaptovat vaší váze a stylu jízdy. Dobře nastavená vidlice pak skvěle tlumí nárazy při jízdě v terénu, zatímco na rovném povrchu zbytečně „nepropružuje.“ Pružení je možné uzamknout pomocí uzavírání z korunky vidlice.

Baterie 504 Wh (14 Ah)

Srdcem elektrokola dodávajícím energii do systému je baterie s Li-Ion články 36V / 504 Wh (14 Ah). Baterie je plně integrována do rámu e-biku, což v kombinaci se středovým elektromotorem znamená jediné. Skvěle vyvážené, stabilní a lehce ovladatelné e-kolo, které navíc lahodí oku.

Baterie je schopna dovézt elektrokolo na jedno nabití až do vzdálenosti 120 km. Vždy však samozřejmě závisí na profilu trati a způsobu využití asistence.

Samozřejmostí je vybavení baterie BMS deskou (Battery Management System), která ji chrání před přehřátím, zkratem nebo přebitím. Baterii můžete nabíjet přímo na nosiči kola, nebo ji lze za účelem nabití vyjmout – nabít ji tak můžete doma pomocí přiložené nabíječky v jakékoliv standardní zásuvce.

Zcela vybitou baterii nabijete do plné kapacity za 7 hodin.

 


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

Nebyl zatím přidán žádný názor. Přidejte svůj názor nebo dotaz jako první.

MmM0N2Zl